28 feb. 2012

JOKUM


Namn / Name: Jokum Lind Jensen

Avdelning / Department: Järn & Stål, Offentlig Gestaltning / Iron and Steel- Public Space

Favoritfärg / Favourite colour: Brun / Brown


Vart befinner du i ditt examensarbete just nu? / What are you working with right now?

Jag är på ”G”. Jag håller på med en skissprocess där jag har gett mig själv fyra veckor. Skisserna gör jag i olika material, både teckning och stål.

/ I’m on the go! Right now I am in a sketching process which I have given my self four weeks to work with. I am doing sketches in different materials, both drawings and in steel.


Vad inspirerar dig just nu / What inspiers you right now?

Materialet och Eduardo Chillida / The material and Eduardo Chillida


Vilken konstnär/designer (levande eller död) skulle du vilja ta en fika med? / Which artist/designer (dead or alive) would you like to take out for a ”fika?

Jag skulle tycka att det var spännande att prata lite med Leonardo da Vinci. / I would think that it would have been exiting to chat a bit with Leonardo da Vinci.


Foton från Jokums arbete/ Photos from Jokum’s work:





Inga kommentarer: